 |
www.dlugopole.fora.pl Forum mieszkańców Długopola Dolnego, Zdroju, Górnego i Ponikwy w gminie Bystrzyca Kłodzka. Porusza sprawy społeczne i kulturalne życia codziennego oraz pełni funkcję Centrum Inicjatyw Lokalnych oraz Centrum Wsparcia i Monitoringu Społecznego.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inicjatywa Administrator
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:47, 27 Sty 2013 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
REGULAMIN DŁUGOPOLSKIEGO FORUM:
1. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych,
2. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
3. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
4. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
5. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł, cytuj z umiarem.
6. Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest tylko i wyłącznie dla administratora i moderatorów.
7. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
8. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
9. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu.
10. Całą odpowiedzialność za publikowane treści ponosi tylko i wyłącznie ich autor, a tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane z forum.
11. Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
12. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi - PW.
14. Konta uzytkownikow nieaktywnych (0 postow) lub nieaktywowanych przez okres 3 tygodni (lub dluzszy) beda usuwane.
15. Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.
16. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
SUPLEMENT
HP - rośnie i maleje w zależności od liczby postów i aktywności użytkownika
MP - określa od jak dawna użytkownik jest na forum i jak aktywny jest każdego dnia (w/g liczby postów na dzień)
EXP - wskazuje jak blisko jest użytkownik do osiągnięcia kolejnego poziomu na forum (rangi).
Skróty jako takie pochodzą od:
MP - magic power
HP - health power
EXP - experience
SŁOWNICZEK
administrator - osoba prowadząca forum, do nich należy zgłaszać wszelkie błędy na stronie.
junior admin - administrator strony o pewnych ograniczeniach. Możliwości junior admina zależą od administratora forum. Zazwyczaj obowiązki polegają na przyznawaniu ostrzeżeń, nakładaniu banów i pełnieniu wszystkich funkcji moderatorów.
moderator - osoba pilnująca porządku na forum, może usuwać, przesuwać, blokować tematy oraz rozdawać warny userom, którzy nie przestrzegają zasad.
przyjaciel - osoba która w sposób szczególny pomaga w rozwoju forum.
prywatna wiadomość (PW) - wiadomość którą można wysłać każdemu zarejestrowanemu userowi "Długopolskiego Forum", wiadomości te nie są podglądane przez innych użytkowników forum, jedynie administrator ma możliwość wglądu.
FAQ - podstrona zawierające informacje na temat korzystania z forum.
ranga - informacja o aktywności usera na forum.
profil - znajdują się tam wszystkie dane o użytkowniku. Każdy zarejestrowany użytkownik może dodawać, zmieniać swoje dane w profilu.
shoutbox - rozmowa online z zarejestrowanymi userami, shoutbox służy do rozmów nie związanych z tematyką forum, nie należy spamować i przeklinać.
ban - totalny zakaz dostępu do forum, użytkownik może otrzymać go po złamaniu któregoś punktu regulaminu, ban może zostać nadany na nazwę użytkownika, adres e-mail oraz IP.
Serdecznie zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach
oraz życzymy przyjemnego spędzania na forum wolnego czasu!
Zespół Forum (moderatorzy & admin)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez inicjatywa dnia Sob 16:35, 23 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|